Una-i omul, alta-i brandul

Înainte de Swiftonomics, am avut Beckonomics. Lecțiile lui Beckham despre puterea și pericolul brandingului personal

David și Victoria Beckham, în tribunele stadionului din Miami, la un meci al echipei Inter Miami, unde Beckham este acționar. Foto: Shutterstock.
Fostul mijlocaș englez David Beckham a fost unul dintre primii sportivi care au înțeles puterea brandingului personal. Cum a reușit asta, ce pericole aduce decizia de a face din tine o afacere, dar și cum ne raportăm noi, în calitate de consumatori, la asta?
Newsletter Panorama

Panorama cu ALP: Furia și „milițienii”. Cum scăpăm de reflexul sovietic al statului de a scoate pulanul în fața oricărui protest?

Dacă dăm la o parte haosul și derapajele anti-europene, găsim motive legitime de furie pentru noi toți, care nu suntem fermieri sau șoferi de TIR. Foto: Octav Ganea/Inquam.
Vorbim azi despre cum furia fermierilor și transportatorilor care protestează e rezultatul unor tensiuni mocnite în care ne regăsim cu toții și cum statul român nu își poate abandona vechile reflexe securisto-sovietice, de a scoate pulanul la orice formă de protest.