Material din Panorama semnat de Edit Gyenge, câștigător în cadrul unei competiții internaționale
Abonează-te la canalul nostru de WhatsApp, pentru a primi materialul zilei din Panorama, direct pe telefon. Click aici
Un material vizual semnat în Panorama de Edit Gyenge a luat aurul la ediția de anul acesta a Indigo Design Award, în cadrul categoriei „Infografice”. Articolul premiat este „Frica de eșec în antreprenoriatul din România și de ce femeile se tem mai mult decât bărbații”.
Indigo Design Award e o competiție internațională, care reunește agenții de creație și freelanceri de pe toate continentele. Competiția premiază cele mai bune concepte de design grafic, branding design, jocuri, UX (felul în care interacționezi cu un produs online) și UI (felul în care arată un produs online). Juriul este format în fiecare an din nume grele ale industriei și designeri din companii precum IBM sau Google.
Gala de premiere va avea loc pe 25 mai, în Tbilisi, capitala Georgiei.
Lista tuturor câștigătorilor de anul acesta e aici.
Edit Gyenge este specializată în analiza și reprezentarea vizuală a datelor. Toate materialele ei pot fi văzute aici. În ultimul an, mai multe articole interactive, materiale vizuale și infografice publicate în Panorama au ajuns pe lista scurtă de la diverse competiții de profil din întreaga lume.
Despre articolul premiat:
Pentru că trăim vremuri economice foarte complicate, ca urmare a pandemiei și a crizelor care s-au întrepătruns de atunci, e mai important ca niciodată să punem o oglindă cinstită în fața culturii mediului de business din România, să înțelegem ce ne ține pe loc.
Pornind de la această nevoie, „Frica de eșec în antreprenoriatul din România” se uită la datele care ne pot da răspunsuri. Sunt statistici despre frica de eșec în România față de alte state europene, despre ce loc au femeile în mediul de business de la noi, pentru ca, pe urmă, să vedem că, de fapt, frica de eșec începe din copilărie și se „învață” diferit de către fete și băieți. Sunt procese pe care, ca societate, trebuie să le cunoaștem și să le reglăm, la generațiile următoare. O țară nu poate prospera fără o cultură antreprenorială sănătoasă și inclusivă.
Articolul se află aici, în limba română, și aici, în limba engleză.
Ca să fii mereu la curent cu ce publicăm, urmărește-ne și pe Facebook.