#digitallinclusive

În era digitalizării HR, care sunt beneficiile digitalizării serviciilor medicale REGINA MARIA în relația cu clientul corporate

Conținut sponsorizat de

Computer Hope Guy
Foto: Shutterstock

Acest articol face parte din seria #digitallinclusive, despre digitalizarea serviciilor rețelei de sănătate REGINA MARIA. Mai multe, AICI.


Peste tot în lume, pandemia a accelerat digitalizarea muncii, iar beneficiile oferite angajaților, precum și relația dintre HR și personal nu au putut ocoli această transformare. În România, țară tradițional codașă la digitalizare, saltul și transformarea organizațională au fost cu atât mai semnificative. Odată așezat praful după viteza acestor schimbări, tendințele sunt clare: 

Digitalizarea HR va avea o componentă puternică de employee-experience, în care hiperpersonalizarea sau individualizarea beneficiilor și resurselor vor fi norma și cheia succesului în războiul pentru talente.   

REGINA MARIA a profitat de cele trei mari trenduri de digitalizare – digitalizare muncii, digitalizarea HR și digitalizarea serviciilor medicale – și a creat un Portal HR, pentru a oferi cea mai bună relație cu clienții corporate care beneficiază de abonamente medicale.

0 %
dintre companiile din portofoliul Regina Maria folosesc Portalul HR

Portalul HR este un instrument dezvoltat special de REGINA MARIA pentru reprezentanții de HR, care oferă o imagine de ansamblu și mereu la zi asupra structurii și numărului de pachete medicale ale companiei. Astfel, ai acces la întreaga bază de abonați în timp real, poți să abonezi și dezabonezi, să extragi rapoarte la zi.

Tot din portal pot fi accesate și informații detaliate despre situația angajaților din punct de vedere al controlului anual obligatoriu de medicina muncii, astfel că portalul devine și un centralizator digital extrem de util pentru departamentele de HR, facilitându-le munca. 

Accesul rapid la informații aduce și posibilitatea organizării conform necesităților interne, atât pentru a gospodări abonamentele, cât și situația de Medicină a Muncii – fișe expirate,reminder cu privire la angajații pentru care urmează să expire Medicina Muncii, avize, etc. 

Informațiile despre medicina muncii, despre abonații activi pe pachetele medicale sau tipul investigațiilor disponibile în funcție de tipul abonamentului pot fi extrase în rapoarte Excel sau în alte formate

Contactul direct și suportul constant din partea echipei corporate REGINA MARIA ușurează, de asemenea, activitatea clienților.

HR digital, pentru o piață a muncii tot mai digitalizată

Toate aceste facilități și integrări digitale răspund nu doar unor oportunități pentru a ușura relația cu clientul corporate, ci privesc și în perspectivă, la efectele transformărilor generaționale pe care le vedem pe o piață a muncii din ce în ce mai încinsă.

Generațiile Millenials și Z (născuți între 1981-1996, respectiv 1997-2010) vor fi în curând majoritate pe piața muncii din România, la fel ca peste tot în lume. Asta înseamnă că nevoile lor de user experience, când vine vorba de beneficiile oferite de angajator, sunt altele, mult mai moderne și digitale.

Medicina muncii e doar unul dintre exemple. O sarcină de rutină a fost inovată și digitalizată, astfel încât fișele de medicina muncii pot fi eliberate electronic, cu semnătură digitală, pentru fiecare angajat, iar departamentul de HR poate vedea în timp real dacă angajații și-au făcut controlul anual.

„Pe măsură ce facem tranziția de la era informației la cea a imaginației, tehnologia trece, la rândul ei, de la scopul de a-i ajuta pe muncitori, în activitatea lor, la a le permite oamenilor și echipelor să se concentreze asupra rezultatelor, făcând munca mai bună pentru oameni și pe oameni mai buni la muncă”, trage linie un studiu Deloitte despre digitalizarea experienței de la muncă.

„Conceptul de ‘employee experience’ e în proces de revoluționare, pe fondul tehnologiei – iar asta va fi în beneficiul oamenilor” – Gogi Anand, ex-Principal People Scientist, LinkedIn

O altă tendință importantă e focusul pe care îl pun angajații pe bunăstarea lor generală – financiară, fizică, mentală, profesională și socială, după cum o arată cel mai recent raport EY 2023 Workforce Benefits. Portalul HR oferă astfel clienților corporate o serie de resurse pentru a le sprijini eforturile de educație și prevenție: 

  • Secțiunea Sănătatea la birou conține o gamă foarte diversă de articole despre work-life balance, despre noutățile de tehnică și medicale pe care le au la dispoziție abonații REGINA MARIA;
  • În plus, clienților corporate le sunt livrate quarterly bulletins despre cele mai importante trenduri din companii și din piața muncii, pentru a fi mereu cu un pas înaintea schimbărilor pe care le vor avea de gestionat.
Digitalizarea e soluția prin care angajatorii răspund nevoilor generaționale diferite de interacțiune și maximizează randamentul beneficiilor oferite. Furnizorii de asigurări și de alte tipuri de beneficii concurează în funcție de cât de puternice le sunt capabilitățile digitale și cât de bogată e experiența serviciului pe care îl oferă”, se arată în concluziile celui mai recent Studiu EY „2023 Workforce Benefits”

Cum inovează procesele Portalul HR:

  1. Template unic pentru abonări și dezabonări, indiferent de complexitatea abonamentelor
  2. Sincronizare în timp real a datelor privind abonările/dezabonările validate și a fișelor de aptitudini închise
  3. Confirmarea listei finale de abonați pentru emiterea facturii, printr-un click, direct în aplicatie
  4. Feedback-ul direct în platformă
  5. Semnalezi rapid situațiile cu care te confrunți, iar feedback-ul tău ajunge direct către echipele responsabile. 
  6. Raport consum și monitorizare lunară
  7. Raport anual Medicina Muncii, accesare la 1 click distanță

CONȚINUT SPONSORIZAT DE REȚEAUA DE SĂNĂTATE REGINA MARIA


Urmărește subiectul
Abonează-te
Anunță-mă la
guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile

Abonează-te, ca să nu uiți de noi!

Îți dăm un semn pe e-mail, când publicăm ceva nou. Promitem să nu te sâcâim mai des de o dată pe zi.

    0
    Ai un comentariu? Participă la conversație!x