INFOGRAFICE

Trei politici organizaționale care au dus la succesul Netflix

Compania care a revoluționat industria de entertainment este disecată într-o carte în care CEO-ul ei, împreună cu o influentă profesoară de business, discută cum o reconceptualizare totală a culturii organizaționale și a principiilor de business au dus la succesul răsunător al Netflix. 

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention prezintă abordările lui Hastings și cum au schimbat acestea regulile jocului, printr-o regândire a relației dintre angajați-cultura organizațională și scopul companiei.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Acest material a fost publicat inițial în newsletter-ul „BEHIND THE NEWS by Mastercard”.

Conținutul Newsletter-ului „Behind the News by Mastercard” este realizat în parteneriat cu Panorama.ro


Ca să fii mereu la curent cu ce publicăm, urmărește-ne și pe Facebook.


Panorama războiului

Abonează-te la newsletter ca să primești singurele analize și reportaje care contează. Punem în context local războiul Rusia - Ucraina și te ajutăm să-l înțelegi.

    Nu mulțumesc