INFOGRAFICE

Trei politici organizaționale care au dus la succesul Netflix

Compania care a revoluționat industria de entertainment este disecată într-o carte în care CEO-ul ei, împreună cu o influentă profesoară de business, discută cum o reconceptualizare totală a culturii organizaționale și a principiilor de business au dus la succesul răsunător al Netflix. 

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention prezintă abordările lui Hastings și cum au schimbat acestea regulile jocului, printr-o regândire a relației dintre angajați-cultura organizațională și scopul companiei.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Acest material a fost publicat inițial în newsletter-ul „BEHIND THE NEWS by Mastercard”.

Conținutul Newsletter-ului „Behind the News by Mastercard” este realizat în parteneriat cu Panorama.ro

Abonează-te, ca să nu uiți de noi!

Îți dăm un semn pe e-mail, când publicăm ceva nou. Promitem să nu te sâcâim mai des de o dată pe zi.

    0
    Ai un comentariu? Participă la conversație!x