O nouă generație de antreprenori. FOMO, Festival of Modern Owners, aduce speakeri români de top pe scenă 5 zile

Abonează-te la canalul nostru de WhatsApp, pentru a primi materialul zilei din Panorama, direct pe telefon. Click aici
Într-un peisaj în care antreprenoriatul e adesea prezentat în nuanțe de succes steril și citate motivaționale reciclate, FOMO – Festival of Modern Owners – schimbă conversația și creează contextul în care fondatorii pot vorbi onest despre decizii, idei aplicabile și strategii care schimbă jocul.
Între 21 și 25 mai, în București, peste 60 de antreprenori urcă pe cele cinci scene ale festivalului pentru a vorbi, cu cărțile pe față, despre cum e să îți crești businessul în România.
FOMO – Festival of Modern Owners – a fost creat ca o sărbătoare a antreprenorilor moderni, oameni care creează comunități, inovează, ratează, o iau de la capăt, toate astea în timp ce pun România pe harta internațională a creativității și rezilienței în afaceri.
Evenimentul este prezentat de George, primul banking inteligent din România, o inovație BCR, iar printre speakeri se numără Jason Derulo (antreprenor și artist global), Steven Bartlett (fondatorul Diary of a CEO), Sara Al Madani, Simon Squibb, dar și antreprenori și experți români cu impact în business și educație, precum Radu Atanasiu, Ana-Maria Udriște, Radu Georgescu, Ilinca Păun sau Mihai Zânt.
Conferința cu vibe de festival
FOMO adună peste 60 de speakeri internaționali și locali, de la fondatori de unicorn, creatori de conținut, investitori și lideri din tech, până la consultanți în business, educație și wellbeing. Dain Walker, Daniel Priestley și Ari Scott vin la FOMO, dar ceea ce dă greutate festivalului sunt vocile celor care știu exact ce înseamnă să transformi un vis într-un business în România.
Ioana Dodan, Bogdan Macovei, Cesar Bîtlan și Alina Sime sunt doar câțiva dintre antreprenorii care au transformat nișe ignorate în antreprenoriat cu identitate și comunități active, de la skydiving la muzică.
Despre identitate și diferențiere
Bogdan Rădulescu, omul care a dus UNTOLD de la Cluj la Dubai, vorbește despre cum se negociază parteneriate de milioane.
Alina Sime, campioană la parașutism și strateg cu mână de fier în atragerea de fonduri europene, povestește cum a sărit, la propriu și la figurat, în gol și a construit cea mai mare comunitate de skydiving din Europa de Est – cu peste 21.000 de membri și peste 25.000 de salturi în tandem.
Cătălin Meșter, fondatorul I Love Failure, vine cu un reminder necesar despre cum succesul e supraevaluat dacă nu vorbim și despre greșeli.
Tudor Costinaș, de la Electric Castle, vorbește despre cum marketingul nu trebuie să fie safe ca să fie eficient. De ce? Pentru că autenticitatea e un risc, dar și singura cale spre impact și memorabilitate.
Iar Andreea Bădală, fondatoarea MURMUR, va explica cum un brand românesc ajunge în garderoba vedetelor internaționale, păstrându-și ADN-ul creativ.
Printre speakeri se numără și Ilinca Păun, fondatoare Bravva Angels, care va aborda managementul riscului, diversificare de business și angel investing, ca un semnal de conștientizare a importanței businessurilor conduse de femei și a accesului egal la finanțare.
Radu Glonț, trainer și coach la Entrepreneurship Academy, care va vorbi aplicat despre cum poți să-ți depășești teama de eșec, dar și Mihaela Mitroi, expert internațional în fiscalitate, care vine cu o viziune clară despre leadership, inteligență financiară și rolul femeilor în guvernanța corporativă.
În cadrul FOMO, speakerii nu se tem să împărtășească cum arată eșecul, frica, burnout-ul, reinventarea, dar și cum faci să nu-ți pierzi identitatea în goana după scalare de business.
De ce să vii la FOMO?
Trăim într-o economie unde oamenii au înțeles că businessul e o extensie a valorilor personale. FOMO e despre acești oameni. Despre cei care au învățat să navigheze incertitudinea, să spună „NU” investitorilor care nu înțeleg misiunea lor, rămânând fideli construcției de impact și emoție.
FOMO este prezentat de George, primul banking inteligent din România, o inovație BCR, care înțelege și anticipează nevoile antreprenorilor de astăzi. De aceea, până pe 1 mai, biletele achiziționate cu cardul George sau BCR au un preț special.
- Acces General: 1.145 lei (preț întreg: 1.391,40 lei)
Reducerea este aplicată automat în platforma iabilet.ro, în momentul în care se face plata cu cardul George sau BCR, iar în magazinul George se găsesc toate informațiile despre eveniment.
FOMO se va desfășura la Sala Palatului și în alte 4 locații din inima Bucureștiului: Sala Luceafărul, Grădina Alhambra, Apollo 111 și Nook, iar programul complet poate fi găsit AICI.
Ca să fii mereu la curent cu ce publicăm, urmărește-ne și pe Facebook.




